lørdag 26. desember 2009

Resten av pakkene i pakkekalenderen

Jeg har vært utrolig dårlig til å blogge kalendergavene mine nå mot slutten, men det betyr IKKE at jeg ikke har satt pris på kalenderen. Tvert i mot. Jeg er kjempetakknemlig for Marita2 for den supre kalenderen min:)
Her er de siste gavene, det som ikke er med på bildet er oppskrift på julehjerter og noe av snopet:) Men jeg har altså fått et nydelig hjemmestrikket bokmerke, nydelige juleservietter, blomsterlys, hjemmelaget julehjerte, et herlig glass med knapper i, 2 deilige nøster med alpakka fra DSA, og julaften var det snop til både to og firbeine(genialt)
Dette bildet er til ære for Pillen:) Her er Saami`n!!
Og jeg må bare vise et bilde av juletreet på julaften, det er helt sinnsykt vilt. Se alle de pakkene, vel var vi 5 barn og 7 voksne, men anyways!!! Det er jo begrenset med pakker til de voksne, så ungene hadde det travelt for å si det sånn....

4 kommentarer:

Mariann S sa...

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min.
Mengda med pakkar minte litt om haugen vår ;)
Ønsker deg også ei fin romjul :)

Pillen sa...

Ære for meg. Nå ble jeg veldig rørt ;)

Tusen takk! Jeg kikket vel mest på samen og noterer meg at det er flere som nesten begraver juletreet med pakker på julaften :ler:

Sylke Feldhusen sa...

Her var det pakker, ja :)

Så fint sjal og sokker du har laget! Fargeforløpet på sokkene ble spesielt flott. Og det er møsnteret i sjalet også... Håper mottakeren blir fornøyd!

Fidus sa...

Koselig med julaften, og det er jo morsomt for barna at de får pakker ( og for voksne også) Vi var 5 voksen og to barn- fylte godt opp det og!

Jeg har det rosa og hvite garnet liggende slik at jeg kan se det- den rosa fargen er bare så nydelig!
Dersom pengene ikke er på plass, regner jeg med at du gir meg beskjed! Fortsatt god jul!