onsdag 23. september 2009

Hemmelig venn i September

Jeg har vært med på hv-runden i september også, og for 3 dager siden fikk jeg denne flotte pakken i postkassen:
De to grønne nøstene er Solberg garn, nydlig farge. Hespet et en blanding av merino, alpakka og silke, aldeles deilig å kose med. Det blir nok en lue:-) Og jeg har fått noe pittekorte pinner, og jeg klør meg litt i hodet, for jeg vet helt ærlig ikke hva de skal brukes til... The har jeg fått, og ikke minst mine første pakker med KoolAid, jeg gleder meg til jeg kan få prøvd de:-)

Jeg vet ikke hvem jeg skal takke, for det fulgte ingen kort med pakken, men hvem enn du er, tuuuuuusen takk!!!! Det var en helt super gave:-)

7 kommentarer:

Magisk sa...

Du er så utrolig flink med pinnene frøken - en skikkelig inspirasjonkilde :I klem

Et lite knips sa...

Oi så mye fint du har fått! Det er jaffal noen så har fått med seg at du var på jakt etter grønt garn he he

amylin sa...

Flott gave du fikk.

Jorun sa...

Oj! Flott gave!!!
Lenge siden jeg har vært med på hv. Kanskje jeg skulle slenge meg med igjen. Det er jo så hyggelig å få pakke i posten!
Ha en fin kveld!!!!

KRØLLEMIKKEL sa...

Alltid koselig med pakker i posten. Denne så flott ut!

AnitaK sa...

Så flott gave du har fått, og pittekorte pinner kan du vel plutselig få bruk for :) Ha ei flott helg

Kari sa...

Korte pinner er fine å bruke om du skal strikke pulsvarmere eller noe lignende. :)