lørdag 30. mai 2009

Litt i det seneste laget...

Denne gangen har jeg vært alt for sent ute med å sende pakkene mine i forskjellige fora jeg er med i. Og jeg har vært treg til å blogge de jeg har fått av. Men det er vel noe som heter bedre sent enn aldri..?. :-)

Ting har vært litt ute av system her de siste 14 dagene. Samboeren min hadde en ulykke 16 mai, han falt 3,5m og landet i betong. Alt har heldigvis gått bra hendelsen tatt i betraktning, mannen har hatt englevakt. Han endte opp med 2 kraniebrudd og 2 hjerneblødninger. Han ble sendt til Ullevål for overvåkning etter ulykken for å se om det ble operasjon eller ikke. De har desverre ikke kompetanse til slike saker her på sørlandet. Men han var heldig og slapp, så nå er det bare tiden det står på. Han skal ikke se på tv, data, lese, anstrenge seg på noe vis på et par mnd. Så han er glad lydbøker er oppfunnet:-) Vi priser oss lykkelig for at det gikk som det gikk, for alt kunne gått så mye verre...

Men så var det disse pakkene da:-) De kom jo for sent asted, for de lå på kjøkkenbordet klar til sending da alt dette skjedde. Og de dro jeg jo glatt i fra da jeg dro etter mannen til Ullevål. Men de ble sendt når jeg kom hjem, og jeg tror de begge er mottatt:-)

Og jeg har jo og fått mine:-)

Av min strikkevenninnne på Norsk Strikke Forum fikk jeg to nydelige nøster med herlig alpakka og 1 nøste Viking babyull i en herlig grønnfarge. Tuusen takk til deg, hvem enn du måtte være, for det har jeg ikke klart å finne ut av. Jeg er kjempefornøyd:-)))
Av min hemmelige venn på Hobbyboden har jeg fått en pakke med Pinn Veggi Gang som skal hekles. Den er dødskul, men jeg må jo innrømme at det tok en stund før jeg skjønte at det faktisk skulle bli en liten pung:-) Jeg trodde bare det var en kul figur.... Fikk og herlige knapper, kjempefin vinglasspynt, kinderegg og Mellers( mmmmm, min yndling faktisk) Av naturlige årsaker er ikke sjokoladen med på bildet...( den er jo selvfølgelig fortært for lengst)
Tusen takk til deg Mayen, den var helt super:-)))))



9 kommentarer:

Fidus sa...

Godt å høre at det går bra med mannen! Fine pakker du har fått, forresten. Kos deg videre og nyt resten av pinsen!

Helen Brekke sa...

Godt å høyre at det går bra med mannen din, sjøl om det sikkert ga ein støkk!

Så kul onkel du har! Eg blir jo nesten misunneleg.

Lunamon sa...

Huffa meg, for en historie.
Ja han må ha hatt englevakt,
godt det kan skje i det vanlige liv og ikke bare på film.
God bedring til han og dere.

Ha ei flott pinse.

Hege sa...

Godt å høre at det fallet endte godt!
Mange fine pakker du har fått :)

sissels sa...

Oi sann, godt at det gikk bra med mannen din, og jeg skjønner at alt annet har blitt nedprioritert.
God bedring til han, og så håper jeg at du skaffer han ekstra mange lydbøker.

Hanne sa...

God bedring til mannen! Huff, dette må ha vært en fryktelig opplevelse for dere
Pludrehanneklem

Toril sa...

Flotte pakker du har fått :-)

God bedring til mannen din, godt det gikk såpass bra med han!

amylin sa...

Så skummelt, bra at det går bra! Fine gaver du har fått.

Topsy sa...

Huff for en opplevelse, godt det gikk bra. Du får kose deg med pakkene dine, de var fine!