fredag 10. april 2009

Sikle sikle

Jeg fikk garn i posten før helligdagene:-))) Jeg har kjøpt 2 hesper sokkegarn av AvaAdore, Blue Crush. Men jeg tror ikke det kommer til å bli sokker av det. Jeg har nemlig en annen plan for de:-) Og det blir nok ikke så alt for lenge heller tild et kommer på pinnene...
Så har jeg fått 3 hesper med nyyydelig cashmere i babyblått fra Pinnsvindesign.
De var på tilbud fordi det var små prikker i garnet i en annen farge, men det er noe som går vekk når man stryker over garnet. Dette blir det nok noe babytøy av til en kommende nevø:-)
Ellers så har jeg 2 ting på pinnene som jeg håper jeg snart blir ferdige med:-) Men det er travle dager i påsken, så tid til håndarbeid er ikke det som blir prioritert...

7 kommentarer:

Linda sa...

Hurra for pakker som kommer fram AKKURAT før det er post-stopp i "ukesvis" hehe.

jeg ble forferdelig nysgjerrig nå, på hva det skal bli av garnet.. må nok følge godt med fremover;)

det lyseblå garnet ser helt herlig ut! *sikle sikle*

God påske!

Magaki sa...

Ja, det var skikkelig siklegarn. Det blir spennende og se hvilke planer du har for det :)

Vibbedille sa...

Nyyyydelig garn! Du vil ikkje ha adressa mi kanskje?? hehe

kooos deg og nyyyt det!

Klem Vibbedille

minon sa...

Nydelig blåfarge på garnet! Spes det første!
Blir spennende å se hva du trylle frem av dette!

Fortsatt god påske!

Vibbedille sa...

Me var super heldige med jakten!
Da siste egg var sanket da DATT regnet ned!! Nå kooooser med oss med MASSE snop og koselige filmer!

Kooos deg du og ha en herlig Påsk Afte!!!

Klem Vibbedille

Elin sa...

Nydelig garn!
Du lager veldig mye fint til jenta di og påskepynten ble kjempeflott!
Ha en super påske!

cille sa...

Hei min navnesøster!
Herlig garn du har fått tak i, og masse fint håndarbeidet å se hos deg! Ser vi er logget innmed samme navn på hobbyboden, og det er jo bare koslig!