mandag 23. mars 2009

Hemmelig venn på Hobbyboden

I dag lå det endelig pakke til meg fra min hemmelige venn på Hobbyboden:-)
Jeg fikk 4 nøster rosamelert babyull fra Dale. Og med de så fulgte det en utfordring...... Jeg har nemlig ønsket meg tålmodighet, for det har jeg ikke fra før av. Så her får jeg tynt garn som skal strikkes på tynne pinner, luringen....
Med lå det også oppskriftsforslag til garnet, og jakken den var kjempefin!!
Hjemmelagde maskemarkører som var knallfine og sist men ikke minst noe helt fantastisk påskepynt.
Se så flott påskepynt:-))) Jeg gleder meg til å pynte til påske nå, for så fin pynt har jeg ikke hatt før!!!! Jeg har kikket på de i hele dag og vist de frem til alle de som har vært innom her i dag:-D
Må ha med et bilde til, for i tilfelle jeg ikke har nevt det så syns jeg de er fryktelig fiiiiine;-)

TUSEN TAKK min hemmelige venn:-)!!!!! Det var en kjempefin gave, men tror jeg må tygge litt på utfordringen din;-)
Du gav noen hint i pakken, men jeg klarer ikke å ta de.....


7 kommentarer:

Jannickes Hjemmekos sa...

Jeg avslører meg selv... Kjekt at du likte gaven. Beklager at jeg kjøpte tynt garn til deg, men jeg synes det var så deilig og mykt. Det går fint å strikke med dobbel tråd, og da bør du nok strikke på pinne nr. 4.

"Troja" slett ikke noe virus = Trojansk hest/orm som lager krøll i PCén - den var kanskje litt vag...

Linda sa...

så flott pakke du fikk!!! kanskje jeg skal melde meg på en gang jeg også..? alle får jo så mye fint!!!

ps: jeg kan lage et innlegg i løpet av dagen med hespene jeg har for salg akkurat nå og priser og sliktnoe;)

Anonym sa...

Heldige med pakken og pynten var jo bare super. Er så fiint med hjemmelaget. Så misunnelige på den der ja.

ha en super uke

Unknown sa...

Så heldig du er som har fått en sånn flott gave!

ha en fin dag!

amylin sa...

Så flott gave, da. Morsomt med utfordringer også.

Linda sa...

den o'store oppdatering nummer 2 er et faktum! fyttirakkern.. ta bilder.. krympe bilder.. laste opp bilder.. lime inn bilder.. *kreperer*

Janne sa...

hei har funnet bloggen din, kjempefin.hilsen nua-nua.