onsdag 4. februar 2009

Og så var det Februar...

Endelig er vi i Februar, det vil si at vi er på vei mot lysere tider. Jeg er ikke noen fan av vinteren, og jeg har egentlig et ganske så anstrengt forhold til snø. Jeg liker våren, sommeren og høsten. Vinteren kan de bare ha for min det. . . Men, den kommer jo hvert år. Åååå som jeg gleder meg til våren og mere varme.

Jeg har vært ekstremt lite produktiv i det siste. Mye takket være tidenes ørebetennelse. Fy søren for noe dritt. Jeg har nærmest vært døv i en uke, så ille at selv om telefonen har ligge ved siden av meg så har jeg ikke hørt den ringe. Heldigvis så kommer hørselen seg, men har litt piping. Og legen sa at det kunne var opp til seks!! uker. Hurra, håper det forsvinner før det.

Meeeeen, nok om uinteressante ting. Jeg har nå strikket litt. La opp til vanter til lillefrøkna i går, og det var fort gjort. Hadde så mye garn igjen at jeg begynte på en lue også. Men det ble igrunnen seende ut som en bøtte etter toving:-) Får se i morra når hun står opp om den passer. Litt rar ble den nå. Men pytt sann, var ikke det som tok lengst tid.

Har brukt 2 1/2 nøste med Rauma Finullgarn. Et garn jeg aldri har strikket med før. Men kommer garantert til å gjøre det igjen. Og for et fargeutvalg de har, jeg hadde store problemer med å komme meg ut uten å ta med meg en hel haug. Men jeg har jo et mål om å prøve å strikke av det jeg har. Noe som funker like dårlig hver gang jeg er i nærheten av en butikk som selger garn... Den som sier at lykke ikke kan kjøpes, har ikke tenkt på hverken valper eller garn;-)

Her er da toveprosjektene mine, ikke det jeg er mest fornøyd med, men forhåpentligvis så gjøre vottene jobben med å varme små barnehender i barnehagen:-)




Jeg holder og på med en tunika til lillefrøkna i Lerke, men jeg har litt stopp på den kjenner jeg. Ble rett og slett litt lei, men jeg finner den nok snart frem igjen. Har nemlig ikke så mye igjen på bolen....

1 kommentar:

Brit Strikkenerd sa...

GOde tova votter er alltid greitt å ha for små barn i barnehagen:)