fredag 27. februar 2009

I proudly present

Nøstebarndressen:-)) Endelig ble den ferdig. Begynte på den for en god stund siden, men skjønte fort at jeg ikke kom til å få nok garn. Og www.123knit.com som jeg hadde bestilt garn i fra var tomme for rødfargen. Så da ble den elegant lagt vekk til fordel for noe annet. Men så forbarmet 123janicke fra Hobbyboden seg over meg og sendte meg et rødt hespe sånn at den kunne bli ferdig. Og her er den:
Den er strikket i 1 tråd orange og 1 tråd rød New Zeeland Lammeull fra 123knit, et deilig garn. Knappene fant jeg på Karmin i Kristiansand. Det viser seg å være spell umulig å få et klart bilde av dem, men det er altså brune knapper med ei ku på, helt fantastisk kule, som jeg syns gjorde dressen helt komplett:-)
Og hvis du titter nøye i venstre hjørne på bildet over her så ser du Chilli titte opp og lurer på hva i himmelsens navn jeg holder på med:-)
Pepper er og en liten linselus så han skulle og være med på photosession:-) Med teipa ører og rååååsa halsbånd:-)
Fargene på dressen er mye freshere enn bildene tilsier, jeg er superfornøyd med den og gleder meg til det kommer noen som kan ta den i bruk:-)

6 kommentarer:

Bitt@mi sa...

Det var en flott dress, og en nydelig farge på den!
Hunden var også søt, da:-) Selv med tape på øret!

Pillen sa...

Bittami sa nøyaktig det jeg hadde lyst å si :)

Ha en fantastisk helg!

Inger sa...

Dressen er kjempeflott og i en nydelige farge! Linselusa er også kjempesøt!
Ha en fin helg!

Anonym sa...

Så flott dressen ble, og farevalget er nydelig!

Anonym sa...

Ikke rart du er fornøyd - den ble jo kjemeflott :-)

Siv sa...

Flott dress og koselig blogg.