onsdag 11. februar 2009

Bursdagsgave til niese og litt til

Eldste niesen min har bursdag snart. Og hun ønsker seg stadig ting som tante har strikket. Så da ble det en Calorimetri og et par forminskede Theodora som passer til en åtteåring:-)

Begge deler er strikket i Regia, kaffe fasett. Dobbel tråd på Calorimetrien og enkel på vantene.


Så har jeg laget meg maskemarkører:-) Morsomt, så det blir nok flere av dem. Må bare grave frem resten av perlelageret mitt etter flyttingen.
Og så er merkelappene jeg bestilte for litt siden kommet:-))) Så nå blir ting jeg lager og gir bort merket med "meg" :-)





4 kommentarer:

AnitaK sa...

Nydelig sett da til niesen, hun blir sikkert glad. Fiine markører også :)

Kelsina sa...

En fin presang du har laget i flotte farger.

Vims sa...

Hei på du, og takk for besøket. Dette var en blogg etter mitt hjerte..masse fint her. Ønsker deg en flott helg.

Anonym sa...

Kaffe Fassett-garnet har bare så flotte farger, det ble et lekkert sett. Måtte le av den stakkars hunden med kattelue. :o)

Ha en god uke!