onsdag 31. desember 2008

Så var det siste dagen i året...

Så var det siste dagen i året. I året som har gått har det skjedd mye. Og stort sett bare fine ting. Heldigvis:-)
For 3 dager siden flyttet vi inn i nytt hus. Og jeg nikoser meg. Går og putler med ting og tang som skal settes på plass og planlegger hvordan vi vil ha det. Vi kjøpte huset i sommer og har pusset opp alt!! Og det har vært litt av en jobb. Vi har malt alt av vegger og tak, noen rom er tapensert. Nye gulv i alle rom og helt nytt kjøkken. Og kjøkkenet er blitt et av mine yndlingsrom, jeg er så fornøyd med det. Det er blitt just som jeg vil ha det.

Men jeg koser meg jo med litt håndarbeid også da. Har startet på en Nøstebarndress i skikkelig godfarger. Så jo etterhvert at det matchet salongteppet mitt perfekt:-) Jeg er en overdreven fan av orange, og det vises i huset her:-) Orange teppe under stuebordet, orange puter, tepper, lys og stæsh. Til og med på kjøkkenet har jeg orange dippedutter. I love orange:-)

Legger ved et par bilder av strikketøyet, et rett på gulvet, og et hvor det er kamuflert i gulvteppet:-)



1 kommentar:

Beate sa...

Ønsker deg et godt og kreativt nytt år!