lørdag 6. desember 2008





















Nå er det lenge siden jeg har oppdatert her, og det av den enkle grunn at dataen min har avgått med døden. Den ble brutalt drept av te!!!! Søt te over data er en dårlig kombinasjon, så det resulterte i at den da ikke virker. Til min store sorg, men listen over favoritter og bilder. Heldigvis har jeg backup av de fleste bildene.












Har hatt det litt dramatisk her og med to av hundene. Chilli fikk tak i noen Voltaren, som forøvrig lå innepakket i apotekpose på bordet, og det resulterte i blødende magesår. Det kom blod ut både foran og bak. Og når hun da sluttet og ta til seg næring ble det bestemt at hun skulle åpnes for å se hvordan det lå an. Dyrlegen gav oss ikke de største sjanser, men lille Chilli er ei lita figther jente og er i dag helt frisk igjen:-) Heldigvis.






Og Aron-gutten var og løp i skogen og fikk en utrolig stygt kutt i den ene tredepoten, den var delt i to og man kunne løfte den ene delen opp. Så det var ille, han ble sydd i to lag, og det var mange dager med bandasjering og rensing og kun tisseturer, noe som overhodet ikke passer min treningsmaskin. Nesten 6 uker gikk han kun i bånd og med potesokk, vi har vært drittlei alle sammen. Men nå hadde han nylig sin første tur løs i skogen, og gjett om både han og jeg var fornøyde... Så nå kan vi begynne med trening igjen så vi er klare til å konkurrere over nyttår.












Og ikke minst, i dobbel forstand, så har vi utvidet familien men ennå et familiemedlem:-)






Jeg vet folk syns vi er gale, men de sier jo at de gale har det godt;-)












For 2 1/2 uke siden kom lille Kiss Heaven Black Pepper Nero-Noir til oss. En herlig liten black/tan dvergpinscher gutt. Pepper til daglig, eller gjerne Bånn Gææs eller Pølsa. En herlig liten pøbel som fant seg til rette fra dag en:-) Og lille Prinsessa mi, som da er min datter (av menneskerase hvis noen skulle lure) er i himmelen.












Men oppi alt dette så har jeg jo og litt tid til håndarbeid.






Har strikket 3 Calorimetrier i Alpakka og et par med Frk. Badegakk sine kabelvanter, og i alpakka. Så er jeg ferdig med Veksejakka fra boken Nøstebarn. En bok jeg forøvrig er kjempeglad jeg kjøpte meg, den kommer til å bli brukt myyyyyyye.















Ingen kommentarer: